Direktlänk till inlägg 8 oktober 2016

Vanligt om man ...

Av Miriam - 8 oktober 2016 13:05

Tja-tja!
Nyduschad, lång natt, fast jag hade sovit en del under dagen. Trevligt med sovsällskap.
Ska inte klaga.
Men något som är typiskt och en aningen tråkigt är just det här med att någon gillar mig mer och känner mer för mig än vad jag känner för den andra, det är ganska jobbbigt. För jag är livrädd för att få den andra att bli ledsen/besviken.

Killar kan man inte lita på och den rätta ska alltid finnas tusen mil från en själv. :-/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam - 14 oktober 2015 16:14

För bara några minuter sedan gick jag längs med gågatan.. Då ser jag ett barn på typ 57 cm längd. han springer framför mig, upp på en ramp och in i muskibutiken. Snacka om colling som bara drycker upp själv där inne. Men han moder kom efter och hon s...

Av Miriam - 13 oktober 2015 21:15

Från 18:20 till 20:10 hade jag inställningen på att göra skolarbete, det var baa det att jag trodde att jag kunde göra 2 saker samtidigt, men det hände som ingenting i den takten. Bara myrsteg ... Nog allt med det, jag planerade in på att göra mig i ...

Av Miriam - 13 oktober 2015 11:26

Hej-hå! Sitter och lyssnar på klasskamraterna som diskuterar kring hur förra året var och just när det var lunch. Det var mest L som försökte att bryta tystnaden och få igång en konversation. Ahh, känner igen det något så oerhört. Ingen är "kompis" m...

Av Miriam - 12 oktober 2015 19:57

 Jag måste bara skratta, HA HA HA!! Så länge sedan jag gjorde något inlägg, men ändå. Min "SOMMAR": om jag ska summera det - många pissdagar som var regnig eller allmänt mulet, men sen kom det de få dagar som solen sken. Vid midsommarhelgen värmd...

Av Miriam - 12 april 2015 18:43

Härligt med lov, en får vila ut och ta det lugnt.. Det är inte så roligt att ligga och dra sig dagar I ända - nej! Skärtorsdagen var jag på skolan och dagen därefter - långfredagen, men fen kändes inte något speciell lång. Jag köpte mig en skoter o...

Presentation


"Tja-tja!" som ganska många skulle börja med. En helt nyskapad blogg utav mig, jag är snart 19 år, mitt ungdomliga liv har varit ganska speciell. Som sagt "the past, is in the past". Jag har mer möjligheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards