Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Lugn helg..

Av Miriam - 22 mars 2015 19:54

Hej-hej!

Snart har ytterligare en dag till sprungit förbi. Under lördagen gjorde jag inte så mycket på förmiddagen, men senare fram mot fem tiden var jag med grabbarna grus. Dels så kollade vi på en läskig film. Min kille ringde mig några gånger och han frågade mig om jag skulle komma. Men när en av mina tre bästa vänner kulle komma in till stan så mötte jag upp henne, hon skulle ta en annan buss senare. Jättetrevligt som sagt..

 

Men hej-hå, klockan är nu 20:00, jag ska dra till TVsoffan och kolla in #SåSkaDetLåta

 

   

 

Cirka 21:00 fortsätter/redigerar jag på det här inlägget..

forts.. Min kompis skulle åka med en buss som gick tre kvart före min, bussen som hon åkte med åkte jag också med. Så att jag slapp frysa, då fick jag hoppa av och gå i cirka 25 minuter hem till mig. Det gick snabbare på det sättet än om jag skulle ta en senare buss. När jag kom hem så var jag dö-trött så jag somnade på detsamma när jag väl hade lagt mig till rätta. Enligt mina beräkningar så kanske jag sov ungefär i 12 timmar, såå gött. Så klockan var vid 11:00 när jag vaknade, låg och drog mig en bra lång stund. Jag har helt enkelt haft en lugn och stillsamm söndag.

Har sjungit med en karaoke-app, ganska roligt. 

Det kommer att bli härligt att ha något vettigt att göra imorgon på skolan. Om det är så att vädret kommer at bli skönt/mild så tänker jag ta cykeln till skolan istället för buss.

Ha det bra så länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam - 8 oktober 2016 13:05

Tja-tja!Nyduschad, lång natt, fast jag hade sovit en del under dagen. Trevligt med sovsällskap.Ska inte klaga.Men något som är typiskt och en aningen tråkigt är just det här med att någon gillar mig mer och känner mer för mig än vad jag känner för de...

Av Miriam - 14 oktober 2015 16:14

För bara några minuter sedan gick jag längs med gågatan.. Då ser jag ett barn på typ 57 cm längd. han springer framför mig, upp på en ramp och in i muskibutiken. Snacka om colling som bara drycker upp själv där inne. Men han moder kom efter och hon s...

Av Miriam - 13 oktober 2015 21:15

Från 18:20 till 20:10 hade jag inställningen på att göra skolarbete, det var baa det att jag trodde att jag kunde göra 2 saker samtidigt, men det hände som ingenting i den takten. Bara myrsteg ... Nog allt med det, jag planerade in på att göra mig i ...

Av Miriam - 13 oktober 2015 11:26

Hej-hå! Sitter och lyssnar på klasskamraterna som diskuterar kring hur förra året var och just när det var lunch. Det var mest L som försökte att bryta tystnaden och få igång en konversation. Ahh, känner igen det något så oerhört. Ingen är "kompis" m...

Av Miriam - 12 oktober 2015 19:57

 Jag måste bara skratta, HA HA HA!! Så länge sedan jag gjorde något inlägg, men ändå. Min "SOMMAR": om jag ska summera det - många pissdagar som var regnig eller allmänt mulet, men sen kom det de få dagar som solen sken. Vid midsommarhelgen värmd...

Presentation


"Tja-tja!" som ganska många skulle börja med. En helt nyskapad blogg utav mig, jag är snart 19 år, mitt ungdomliga liv har varit ganska speciell. Som sagt "the past, is in the past". Jag har mer möjligheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards