Direktlänk till inlägg 21 mars 2015

Från fredag kväll till lördag morgon.

Av Miriam - 21 mars 2015 08:47

Tjena-hej!

Igår innan åtta tiden funderade jag på om jag skulle titta på Let's Dance, mitt beslut blev att jag fortsatte att skypa.

       Vid ungefär halv nio tiden fick jag ett facebook/messenger-meddelande från en som jag inte har träffat sedan nyår. Jag beslöt för att vara med hen och en till (som jag kännt sedan några år tillbaka), vi gick in och ut på en krog, stäminingen där inne var så tråkig att vi beslöt oss för att dra hem till kompisen. Där spelade vi kort, drack lite och mer där till som jag har ångest över. De spelade spel och jag somnade nästan i soffan, sedan fick jag flytta mig till en säng och sova där istället. Sedan sov jag bredvid en annan och jag blev "som klämd", en annan sak var att han snarkade så att det vibrerade i väggarna. Jag vakande några gånger och somnade om, men det gick ganska bra. Jag tänker inte gnälla, slapp i alla fall att ta nattbuss. Sedan vaknade jag vid halv sju tiden och om jag nu bara använder mig av enkel mattematik så har jag sovit ungefär fem timmar. Det är i alla fall nånting :3 De andra sov och jag kollade hur bussarna gick, jag drog ganska snabbt från då jag vaknade. Jag tänker i alla fall återvända in mot stan, jag och min habib-brud har lovat/sagt att vi ska se till att ses medan både jag och hon är i stan.

      Sen har jag inte mycket planerat, önskar att jag kanske skulle ta mig en cykeltur eller bara ta det lugnt och njuta av den härliga dagen, trots att det blåser.

 

Jag ska fundera och planera fram mina inlägg i hur jag vill att innehållet ska vara. Kanske något viktigt att ta upp, min vardag, speciella tillfällen eller mitt förflutna (det kan vara riktigt spännande att få en inblick i det)..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miriam - 8 oktober 2016 13:05

Tja-tja!Nyduschad, lång natt, fast jag hade sovit en del under dagen. Trevligt med sovsällskap.Ska inte klaga.Men något som är typiskt och en aningen tråkigt är just det här med att någon gillar mig mer och känner mer för mig än vad jag känner för de...

Av Miriam - 14 oktober 2015 16:14

För bara några minuter sedan gick jag längs med gågatan.. Då ser jag ett barn på typ 57 cm längd. han springer framför mig, upp på en ramp och in i muskibutiken. Snacka om colling som bara drycker upp själv där inne. Men han moder kom efter och hon s...

Av Miriam - 13 oktober 2015 21:15

Från 18:20 till 20:10 hade jag inställningen på att göra skolarbete, det var baa det att jag trodde att jag kunde göra 2 saker samtidigt, men det hände som ingenting i den takten. Bara myrsteg ... Nog allt med det, jag planerade in på att göra mig i ...

Av Miriam - 13 oktober 2015 11:26

Hej-hå! Sitter och lyssnar på klasskamraterna som diskuterar kring hur förra året var och just när det var lunch. Det var mest L som försökte att bryta tystnaden och få igång en konversation. Ahh, känner igen det något så oerhört. Ingen är "kompis" m...

Av Miriam - 12 oktober 2015 19:57

 Jag måste bara skratta, HA HA HA!! Så länge sedan jag gjorde något inlägg, men ändå. Min "SOMMAR": om jag ska summera det - många pissdagar som var regnig eller allmänt mulet, men sen kom det de få dagar som solen sken. Vid midsommarhelgen värmd...

Presentation


"Tja-tja!" som ganska många skulle börja med. En helt nyskapad blogg utav mig, jag är snart 19 år, mitt ungdomliga liv har varit ganska speciell. Som sagt "the past, is in the past". Jag har mer möjligheter.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards